SDP – LEAGUE OF LEGENDS

Dobrodošli na strani SDP League of Legends

Spodaj lahko najdete vsa pravila igre in napotke za igralce, potek igre in pa trenutno stanje rezultatov.

Ligaške tekme bodo potekale vsak petek in soboto od 8. do 23. januarja.


Nagradni sklad:

1. mesto: 1000 €

2. mesto: 650 €

3. mesto: 400 €

*(vse zgoraj navedene nagrade so v neto zneskih, davek plača EŠZS)

Pravila in navodila

1. Splošno

Vsi igralci morajo biti stari šestnajst (16) let ali več.

Vsaka ekipa mora imeti minimalno tri (3) igralce v začetni postavi, ki imajo slovensko državljanstvo in stalno prebivališče v Sloveniji.

Vsaka ekipa lahko ima maksimalno dva (2) igralca iz tujine. Torej igralca, ki nimata slovenskega državljanstva in ne prebivata v Sloveniji.

Vsaka ekipa lahko ima pet (5) začetnih igralcev in dve (2) menjavi. Oba igralca v vlogi menjave morata biti državljana Slovenije stalnim prebivališčem v Sloveniji (ne smeta biti tujca).

Igralci morajo imeti veljaven račun, ki ni pod kaznijo s strani proizvajalca igre ali druge evropske organizacije.

Ekipa mora tuje igralce seznaniti, da morajo priti v primeru uvrstitve ekipe v zaključni del lige, ki bo potekal v živo, priti v Slovenijo.

Vsaka ekipa lahko ima enega igralca s statusom veterana. Definicija igralca s statusom veterana je, da je to igralec, ki je v zadnjem summer splitu v ERL (liga, ki kvalificira za EU Masters) odigral več kot 50% iger v skupinskem delu (group stage) in/ali izločilnih bojih (playoff).

Vsaka ekipa, ki se bo kvalificirala v finalni del državnega prvenstva bomo morala posredovati svoje podatke o državljanstvu in stalnem prebivališču, če to zahteva EŠZS.

Vsi igralci morajo biti sporočeni EŠZS preden se turnir začne.

Ko je ekipa prijavljena na turnir, spremembe vzdevkov (imen) igralcev niso več dovoljene.

Če bo ekipa imela igralca, ki bo igral in pred tem ne bo sporočen EŠZS, bo ekipa diskvalificirana.


2. Prestopi in menjave

Vsaka ekipa mora obdržati vsaj tri igralce, ki so igrali v kvalifikacijah do finalne serije. Torej, če je ekipa igrala z igralci A, B, C, D in E, mora v finalni seriji igrati npr. z igralci A, B in C.

Če igralec ekipe, ki je kvalificirana v finalni del zapusti ekipo in gre igrati v drugo, ki tudi igra v finalnem delu, za novo ekipo ne more igrati naslednje 3 tekme.

Pred pričetkom igre je potrebno sporočiti začetno postavo. Med igro menjave niso dovoljene. Če se igra na več kot eno dobljeno igro, se lahko igralci menjajo med igrami.

Ekipe, ki se kvalificirajo v finalni del tekmovanja, ne smejo zamenjati mesta v finalnem delu z drugo ekipo, razen, če se tako odloči organizator EŠZS, ker ekipa, ki se je kvalificirala ne izpolnjuje pogojev za igranje v finalnem delu.

Ekipe, ki bodo igrale v kvalifikacijah se morajo trideset (30) minut pred začetkom javiti na uradnem discord kanalu EŠZS, ki je namenjen tekmovanju v League of Legends. Ekipe, ki se ne bodo javile pred začetkom kvalifikacij ne bodo smele tekmovati.

  • Kvalifikacije in liga se igrajo v načinu premade 5v5
  • Kvalifikacije se igrajo po načinu Bo1, liga se igra po double round-robin načinu
  • Server: Odvisen od prijav
  • Mapa: Summoner`s Rift
  • Način: Tournament Draft
  • Prepovedi (Bans): 5 na ekipo


Na kvalifikacijah je razporeditev v tekmovalne pare naključna.


Vsaka igra mora biti igrana 5v5. Odstopanje ni dovoljeno.

Kapetana ekip se morata dodati kot prijatelja, da se lahko ekipi povabita v skupno igro.


1. Priprave na tekmo:

Vsi igralci morajo biti pripravljeni preden se tekma začne. Težave s strojno opremo ali internetno povezavo, ki moti normalen potek tekme je lahko razlog za diskvalifikacijo. Zaradi napačnih nastavitev run se tekma ne bo ponovno pričenjala.


2. Zamujanje/odsotnost:

V primeru zamude je o tem potrebno obvestiti administratorja. Če ekipa zamuja do deset minut se določi kazen glede na razlog zamude. Če ekipa zamuja več kot 10 minut, zmaga avtomatsko pripada nasprotni ekipi, ki je že pripravljena.


3. Ponoven pričetek igre (Remake):

Ponovni pričetki igre niso dovoljeni, razen če se s tem strinjata obe ekipi in igra ne traja več kot eno minuto. Če se obe ekipi strinjata, da se tekma prične ponovno, morata o tem obvestiti administratorja na uradnem EŠZS discord kanalu. Če je dovoljen ponoven pričetek igre, morajo biti izbrani isti heroji, rune in uroki. Le administratorji lahko odločajo o ponovitvi igre ali ponovnem začetku igre.


4. Placeholderji:

Placeholderji so dovoljeni. Kapetani ekip so zadolženi za placeholder heroje skozi pick in ban fazo. Placeholder heroji morajo biti sporočeni nasprotni ekipi preden so heroji dokončno izbrani (locked in) ter preden se začne proces izbire herojev. Administratorju je potrebno predložiti posnetek zaslona dogovora placeholder herojev, saj je to eden izmed dokazov, če je potrebno na novo vzpostaviti »lobby« igre.


5. Prekinitve:

Vsaka ekipa ima možnost prekiniti igro za 10 minut v primeru težav s povezavo ali tehničnimi težavami. Premor je lahko izjemoma daljši, če se s tem strinja nasprotna ekipa in administrator. Igra se lahko nadaljuje le, ko sta obe ekipi pripravljeni in še ni pretekel čas, ki je maksimalno 10 minut na ekipo. Neutemeljena prekinitev igre se obravnava kot prekršek in je kaznovana. Pričetek igre/Prekinitev premora (Unpausing) preden preteče določen čas ali preden se igralec ponovno poveže v igro se smatra kot nešportno obnašanje in se v skladu s tem tudi kaznuje.


6. Internetna povezava:

Vsak igralec je zadolžen, da poskrbi, da nima težav z internetno povezavo. V primeru prekinitve povezave določenega igralca se igra ustavi dokler se igralec ponovno ne poveže oziroma za maksimalno deset (10) minut za posamezno ekipo. Če se igralec tudi po pretečenem času ne poveže nazaj v igro se šteje, kot da je ekipa igro predala. Igra 4v5 ni dovoljena. Namerna zapustitev igre spada pod nešportno obnašanje in se v skladu s tem tudi kaznuje.


7. Konec igre:

Igre je konec, ko je uničen nasprotnikov Nexus.


8. Posnetki zaslona:

Vsi igralci so dolžni narediti posnetek zaslona pri izbiri herojev in posnetek zaslona končnega rezultata. Oba posnetka zaslona morata biti s strani kapetanov ekip sporočena administratorjem na uradnem EŠZS discord kanalu. V primeru spornih situacij brez predložitve posnetkov zaslona bo odločitev sprejeta zgolj po presoji administratorjev.

1. Fairplay

Spoštljivo se je potrebno obnašati do vseh udeleženih.

Igralci so dolžni upoštevati navodila administratorjev.

Če obstaja kakršenkoli dokaz (posnetek zaslona, posnetek) , da se ekipa ali igralec obnašata nešportno, toksično, agresivno ali žaljivo, bo kaznovana s strani administratorjev.

Vsako obnašanje ali delovanje, ki bi ekipi prineslo nepošteno prednost se obravnava kot goljufanje.


2. Kaznovanje

Kazni določajo administratorji.

Igralci so dolžni posredovati posnetke zaslonov spornih situacij. Administratorji ne bodo obravnavali pritožb, ki ne bodo imele priloženih posnetkov zaslona ali posnetkov igre.

Če posnetki zaslona niso posredovani, se administratorji odločijo po lastni presoji.

Ekipa je lahko za hujše prekrške tudi diskvalificirana.

Igra se igra z najnovejšo možno verzijo igre.


1. Opazovalci / spectatorji

Opazovalci so dovoljeni. Za obiskovalce veljajo enaka pravila kot za igralce. V primeru, da bo sporočeno in dokazano neprimerno obnašanje s strani opazovalcev, bo kazni deležna ekipa, ki je opazovalca povabila. Organizatorji tekmovanja ne jamčijo, da bo na tekmi lahko prisoten še kdo drug, kot igralci.


2. Pretakanje tekem / streaming

Streaming ni dovoljen.

cookies-icon Politika Piškotkov

Uporabljamo lastne piškotke in tudi piškotke tretjih oseb, za posamezne in ponavljajoče se seje, da bi omogočili enostavno in varno navigacijo po naši spletni strani za naše uporabnike.

Hkrati uporabljamo piškotke za merjenje in pridobivanje statističnih podatkov o navigaciji uporabnikov. Piškotke lahko kadar koli konfigurirate in sprejmete ter spremenite svoje možnosti soglasja. Več informacij o naši politiki piškotkov lahko preberete tukaj.

Zavrni Sprejmi