SDP – VALORANT

Dobrodošli na strani SDP Valorant

Spodaj lahko najdete vsa pravila igre in napotke za igralce, potek igre in pa trenutno stanje rezultatov.


Nagradni sklad:

1. mesto: 1000 €

2. mesto: 650 €

3. mesto: 400 €

*(vse zgoraj navedene nagrade so v neto zneskih, davek plača EŠZS)


Komunikacija med kvalifikacijami in ligo

Vsa komunikacija med igralci in organizatorjem bo potekala preko Discord programa in sicer na EŠZS strežniku. Kapetani bodo imeli dostop do kanala, za lažjo uskladitev tekem ter povezovanja. Administratorja lige sta MrFoxy || Valorant Admin (MrFoxy#6401) ter G11-EquanoxQQ || Valorant admin (G11-EquanoxQQ#9311)

Povezava: https://discord.gg/FqaeVPv

Potek turnirja (kratek povzetek):

Kvalifikacijski turnir se bo odigral po principu Swiss sistema. V ligo bo uvrščenih 8 ekip. Torej 4 najboljše ekipe iz obeh skupin, bodo napredovale v ligaški del SDP.


Kvalifikacije

Za Valorant državno prvenstvo bomo primorani izpeljati kvalifikacije, katere se bodo odigrale v 2 kvalifikacijskih turnirjih. Iz kvalifikacijskih turnirjev se bo na državno prvenstvo uvrstilo 8 ekip.

Kvalifikacijski turnirji bodo izpeljani v formatu swiss sistema, kjer bodo tekmovalci razvrščeni v skupine po 8 ekip.


Prve kvalifikacije so 16.12.2020, naslednje pa 21.12.2020.

Prijave za kvalifikacije se končajo 13.12.2020


1. Kvalifikacije 16.12.2020

2. Kvalifikacije 20.12.2020


Glavni del lige

Vsi igralci, ki boste napredovali iz kvalifikacijskega turnirja v redni ligaški del, se boste morali registrirati pri uradni e-športni organizaciji/klubu. Glede te zahteve ne rabite skrbeti, ker smo za vas pripravili brezplačno možnost včlanitve v e-športno društvo Outset (http://outset.si/). Vse informacije glede njihovega društva najdete na njihovi spletni strani ali preko emaila: info@outset.si.

Mladoletne osebe

Vsi udeleženci morajo biti stari šestnajst (16) let ali več. Igralci mlajši od osemnajst (18) let, morajo imeti soglasje staršev za sodelovanje.

Soglasje staršev (link tukaj) za igralce, ki so mlajši od osemnajst (18) let morate poslati na EŠZS elektronski naslov: events@eszs.si

Pravila in navodila

1. Uporabniški račun

Tekmovalci morajo imeti ustvarjen lastni Valorant račun, ki ni sankcioniran. Za čas trajanja tekmovanja mora tekmovalec uporabljati izključno samo en račun. Tekmovalec svojega računa ne sme deliti ali uporabljati računa druge osebe.


2. Imena likov

Imena likov tekmovalcev in ekip ne smejo vsebovati vulgarnih ali obscenih izrazov. Prav tako ne smejo vsebovati izpeljank ali podobnih imen Valorant likov ali drugih produktov ali storitev, ki lahko povzročijo zmedo.


3. Regije

V ligi lahko igrajo tudi tuje regije vendar po pravilu 3+2. Sepravi 3 igralci s stalnim prebivališčem in državljanstvom Slovenije, ter 2 tujca kjer njihova povezava ne presega 120 ms.


4. Minimalna starost

Tekmovalci morajo dopolniti polnih 16 let, da lahko sodelujejo na ligi..

Za tekmovalce mlajše od 18 let morajo prijavnico izpolniti (in oddati) starši oziroma polnoletni zakoniti skrbniki.

Seznam ekip mora biti sestavljen iz petih igralcev, pri katerih so trije glavni igralci, iz Slovenije. Zadnja dva igralca ekipe sta lahko iz regije EU. Poleg petih igralcev ima ekipa lahko do dva nadomestna igralca.

Skupno število ne-Slovenskih udeležencev je še vedno največ dva (postava in nadomestni igralci).


1. Nadomestni igralci

Ekipa lahko zamenja igralca samo pred začetkom tekme. Takoj, ko se je začela tekma(izbira agenta) se šteje, da je vsaka ekipa pripravljena na igranje in da sprememb ni. Zato priporočamo, da se vaša ekipa prej dogovori, kateri igralci bodo sodelovali vsako tekmo.

Upoštevajte, da je treba zamenjave potrditi pri organizatorjih in osebju, ki je zadolžen za tako stvar, da se izognemo neustreznemu komuniciranju.


2. Dodatno osebje

Ekipe lahko imajo poljubno število dodatnega osebja v kateri koli vlogi, ki ni tekmovalec ali menjava. Dodatno osebje ne rabi biti prijavljeno pri EŠZS.

1. Kvalifikacije

V kvalifikacijah se bo med seboj pomerilo 16 ekip. 8 najboljših ekip, se bo uvrstilo v zaključni del dogodka.


2. Tekmovalni pari

Prijavljene ekipe se bodo pomerile v tekmovalnih parih v formatu BO1 (Best-of-one), kar pomeni, da ekipa že ob eni zmagi napreduje v naslednji krog tekmovanja. Tekmovalni pari bodo razdeljeni na 4 skupine. Zmagovalec vsake skupine se uvrsti v zaključni del dogodka.


3. Format

Vse tekme kvalifikacij bodo potekale v formatu swiss BO1 (Best-of-one). V ligaški del nareduje najboljših osem ekip.


4. Zmagovalne ekipe

8 ekip, ki bodo zmagale 4 zaporedne tekme, se bodo uvrstile v zaključni del tekmovanja.


5. Zaključni turnir

Na zaključnem turnirju bodo 4 ekipe. V vsaki skupini se bodo 4 ekipe pomerile med sabo. Med sabo, v formatu 1. mesto – 4. mestu ter 2. mesto – 3. mestu.


6. Točkovanje

  • Zmaga ekipi prinese 3 točke.
  • Poraz ekipi ne prinese točk.
  • V kolikor sta ekipi izenačeni, dobita ekipi po 1 točko.
  • V primeru izenačenega števila točk med več ekipami se bo upoštevala razlika med dobljenimi in izgubljenimi posameznimi rundami. Ekipa, ki je izgubila manj posameznih rund bo uvrščena višje in bo napredovala.


7. Polfinale

Prva ekipa iz devizije 1 se bo pomerila z četrto uvrščeno iz devizije 1 v formatu BO3. druga ekipa iz devizije 1 se bo pomerila z tretjo uvrščeno iz devizije 1, prav tako v formatu BO3.

V tekmi za tretje mesto se bosta med sabo borili poraženi ekipi iz polfinalnih tekmovalnih parov in sicer v formatu BO3. Ekipi, ki bosta zmagali se bosta uvrstili v finale, kjer se bosta pomerili v formatu BO3.


8. Izbira mape in začetne strani

  • Igre bodo potekale na mapah, ki so trenutno v igri. Torej: Bind, Haven, Split, Ascent ter Icebox.
  • Best of One
  • Ekipa, ki ima v paru višjo pozicijo, izbira mapo.
  • Stran igranja. Ekipa, ki ima v paru nižji pozicijo, izbira stran igranja.

Best of Three deluje po principu, da prvo mapo izbira ekipa, ki ima višjo pozicijo.

Mapa in stran igranja bo delovala pa sledečem principu:

Igra 1 – Višje pozicijska ekipa izbere mapo. Nižje pozicijska ekipa izbere stran igranja.

Igra 2 – Nižje pozicijska ekipa izbere mapo. Višje pozicijska ekipa izbere stran igranja.

Igra 3 – Ekipa, ki je izgubila drugo igro, izbere mapo. Izbrati mora eno izmed dveh map, na katerih se ekipi še nista pomerili. Druga ekipa izbere stran začetka igranja.

Vsaka izmed možnih map je lahko izbrana zgolj enkrat. Po tem, ko ekipa izbere mapo morata kapetana ekip v pogovorno okno igre vpisati, da sta njuni ekipi pripravljena.

Finale – Finale bo odigran v formatu BO3 po sledečih pravilih.


9. Začetek igre

Vse igre se bodo pričele po predvidenem urniku. Če bo prišlo do sprememb, bodo informacije sporočene na uradnem EŠZS discord kanalu in preko maila info@eszs.si.


10. Nastavitve igre:

  • Način (Mode): Standardni
  • Način turnirja (tournament mode): Vključene (ON)
  • Goljufije (Cheats): Izključene (Off)
  • Podaljšek: Na dve dobljeni (Overtime: Win by Two): Vključeno (ON)


11. Povabilo

Ekipa, ki je višje rangirana mora povabiti nasprotno ekipo v igro. Da je to možno narediti, se morata kapetana ekip dodati kot prijatelja v igri. Če si del nižje rangirane ekipe in dobiš prošnjo za prijateljstvo iz nasprotne ekipe, si ga dolžan sprejeti, da se lahko igra prične.


12. Zamuda

Vsi tekmovalci obeh ekip se morajo pridružiti igri v času 15 minut. Če katerega izmed igralcev po tem času še vedno ni je potrebno narediti posnetek zaslona in ga sporočiti na uradni discord kanal EŠZS, zato pristojnemu administratorju.


13. Vzdevki

Odgovornost obeh kapetanova odgovornost je, da se vzdevki igralcev prijavljenih pri EŠZS ujemajo z dejanskimi vzdevki v igri. Kakršnokoli odstopanje je potrebno javiti s posnetkom zaslona administratorju na uradnem Valorant EŠZS discord kanalu.


14. BO3

V formatu BO3, prvo igro gosti višje rangirana ekipa. Drugo igro gosti nižje rangirana ekipa. Tretjo igro gosti ekipa, ki je izgubila drugo igro.


15. Opazovalci

Organizatorji si pridržujejo pravico, da lahko kot opazovalec spremljajo vsako tekmo. V primeru, da se organizatorji kot opazovalci udeležijo tekme, bosta o tem obveščena oba kapetana ekip. Opazovalci v nobenem drugem primeru niso dovoljeni.


16. Med tekmo

Če katera izmed ekip ni izbrala vseh agentov v postopku izbire agentov in se igra vrne v izhodiščno točko (lobby), morajo biti nastavitve igre nastavljene znova.

V primeru, da se igra prične preden sta kapetana obeh ekip v pogovorno okno vpisala, da sta ekipi pripravljeni, ima ekipa, ki tega ni storila možnost, da zahteva ponovno nastavitev igre. Ampak to le v primeru, preden se začne prva runda igre.

Če kateri izmed igralcev ni povezan v igro preden se odštevanje konča, lahko ekipa zahteva ponovno nastavitev igre.

Če se je igra pričela na napačni mapi je potrebno začeti znova.

V primeru, da pride do ponastavljanja igre, morajo vsi tekmovalci zapustiti le to in pričeti na novo kolikor hitro je le mogoče. Oba kapetana, morata ponovno napisati v pogovorno okno igre, da sta ekipi pripravljeni in sporočiti EŠZS adminu. Če ekipa ni pripravljena 5 minut po ponastavitvi je kaznovana ali diskvalificirana. Igra je lahko ponastavljena zgolj enkrat. Po ponastavitvi igra mora biti odigrana, tudi če se težave še vedno pojavljajo. Razmere se še vedno lahko sporočijo na uradni Valorant discord kanal EŠZS.

V primeru, da ekipa, ki gostuje igro le te ob zahtevi ne poustvari nastavitev oziroma je ne zažene znova, jo lahko nasprotna ekipa prijavi administratorjem na uradnem Valorant EŠZS kanalu. Če administrator ne ugotovi upravičenega razloga, da se igra ni na novo nastavila, lahko kaznuje ali diskvalificira ekipo, ki tega ni storila.

Če se tekmovalcu med igranjem prekine povezava z internetom, se igra ne ustavlja ali ponovno nastavlja, temveč se nadaljuje.

Če se pojavijo problemi s strežnikom pri obeh ekipah in je igro zaradi tega ni mogoče končati, je to potrebno prijaviti administratorju.


17. Po koncu tekme

Ko se tekma konča, sta oba kapetana ekip dolžna narediti posnetek zaslona in ga sporočiti na uradnem EŠZS Valorant discord kanalu #valorant-igralci. V kolikor se tekma prenaša v živo, to ni potrebno.

Na posnetku zaslona morajo biti vidni rezultati nad točkovno tablo. Prav tako morajo biti vidni vsi podatki igralcev in informacije o tekmi, ki so vidne na sredini zaslona.

Če katera izmed ekip ne bo poslala posnetka zaslona z vidnim rezultatom v roku 24 ur po končani tekmi, bo upoštevan zgolj posnet ekipe, ki ga je poslala.

Če nobena izmed ekip rezultata ne bo poslala v roku 24 ur po končani tekmi se obema ekipama pripiše poraz z najslabšim možnim rezultatom.

Če se posnetka zaslonov po koncu tekme obeh ekip ne ujemata bo sprožena preiskava s strani EŠZS administratorjev. Za ekipo, za katero se bo ugotovilo, da je poslala napačen rezultat bodo določene kazni, glede na resnost prekrška.

Za tekmovalca, ki se ga sumi, da se ne obnaša v skladu s pravili igranja določenimi s strani EŠZS, se lahko prijavi na uradnem EŠZS Valorant discord kanalu.

Ustvarjalci vsebin (streamerji) lahko prenašajo dogodek, vendar morajo izklopiti zvok, ko se administratorji pogovarjajo s kapetanoma ekip. Priporočamo, da prenos pričnejo s časovnim zamikom (120 sekund). V kolikor EŠZS prenaša vsebino, je lastni stream prepovedan. Za stream sniping EŠZS ne odgovarja.

MOSS ni več obvezen, vsaka tekma bo spremljana s strani Administratorja EŠZS. Vsaka ekipa, preden začne tekmo, mora dodati opazovalca lige in počakati na njegov znak za začetek igre. Vsak sum goljufije, je potrebno javiti administratorju lige (MrFoxy#6401 ali Lakii#3295). Prijava suma goljufije bo pregledana s pomočjo EŠZS disciplinske komisije. V primeru, da se sum potrdi, bo za goljufanje izrečena ustrezna kazen. Prijava suma goljufije še ne spremeni izida igre. Spremeni se samo v primeru dokazane goljufije. Priporočljivo je, da svojo igro snemate, saj bomo na ta način, lažje presodili možno goljufijo.

Ekipa mora biti sestavljena iz minimalno 5 in največ 7 tekmovalcev. Omejitev pri tem, kdo začenja igro ali kdo je menjava ni. Tekmovalec sme zastopati le eno ekipo v ligi. Vsako spremembo ekipe (dodajanje ali odstranjevanje igralcev), je potrebno sporočiti organizaciji, katere član ste, saj mora organizacija javiti spremembo EŠZS. Kapetan mora o spremembi prav tako obvestiti administratorja lige. Če tega ne stori in igra z igralcem, ki ni bil javljen administratorju lige, se ekipi, ki tega ni storila zabeleži poraz.

cookies-icon Politika Piškotkov

Uporabljamo lastne piškotke in tudi piškotke tretjih oseb, za posamezne in ponavljajoče se seje, da bi omogočili enostavno in varno navigacijo po naši spletni strani za naše uporabnike.

Hkrati uporabljamo piškotke za merjenje in pridobivanje statističnih podatkov o navigaciji uporabnikov. Piškotke lahko kadar koli konfigurirate in sprejmete ter spremenite svoje možnosti soglasja. Več informacij o naši politiki piškotkov lahko preberete tukaj.

Zavrni Sprejmi