Spodaj lahko najdete vsa pravila igre in napotke za igralce, potek igre in pa trenutno stanje rezultatov.
1. mesto: 1000 €
2. mesto: 650 €
3. mesto: 400 €
*(vse zgoraj navedene nagrade so v neto zneskih, davek plača EŠZS)
V vzdevkih ne sme biti sponzorskih oznak. Poleg tega, so prepovedani vzdevki še:
Poleg zgoraj naštetih sem sodijo tudi vzdevki, ki so komercialni, obrekljivi, nespoštljivi, obsceni, anti-simetični, spodbujajo sovražni govor in nimajo dobrega namena. Vzdevki, ki bodo izgledali kot blebetanje, imeli alternativno abecedo ali napačno izgovorjavo, da bi se izognili pravilom določenih glede vzdevkov, so strogo prepovedana.
Vsak igralec mora imeti svoj račun prijavljen pri ligi. To vključuje in ni omejeno samo na:
Vsaka sprememba računa ekipe mora biti odobrena s strani ligaških sodnikov. To vključuje in ni omejeno samo na:
Vsak predlog za spremembo imena ekipe, logotipa ekipe ali vzdevka igralca. Zahteva mora biti oddana vsaj 48 ur pred naslednjo predvideno tekmo ekipe/igralca. Dodatno, če med sezono ekipa izgubi ali odpusti večino igralcev in se ti igralci z ligo dogovorijo, da bi igrali pod drugim imenom, si liga pridržuje pravice, da zahteva od igralcev in ekipe, da do konca sezone odigrajo pod imenom “ex-[prejšnja ekipa]”.
Ligaški sodniki si pridržujejo pravico, da zavrnejo igralca pri igranju v ligi, če ima le-ta že prej prepoved s strani VAlVE-a. CS:GO VAC prepovedi se spoštujejo ampak samo do določenega števila časa. (1 leto ban v vseh EŠZS dogodkih)
Vse tekme/igre se bodo začele po ustaljenem urniku, ki ga bo pripravil izvršni odbor oziroma EŠZS. Kakršnekoli spremembe glede pričetka morajo biti sprejete s strani sodnikov lige. Vse ekipe in igralci morajo biti prisotni na strežniku vsaj 15 minut pred začetkom tekme/igre.
Kvalifikacije:
Kvalifikacije se bo igralo v swiss formatu, kjer bo najboljših 4 napredovalo v ligaški del. Datum kvalifikacij je že vnaprej določen zato iz vsakega kvalifikacijskega dela napredujejo 4 ekipe. Po zaključenih kvalifikacijah dobimo 8 najboljših ekip.
Ligaški del:
Ligaški del bo potekal v formatu league system double round robin, kjer se bo 8 ekip med sabo pomerilo dvakrat. Igralo se bo 7 vikednov kjer bomo dobili 4 najboljše ekipe, ki se bodo pridružile zakjučnem delu lige. Polfinale državnega prvestva se igra doma (online) preostanek (finale) pa se igra na glavnem eventu na gospodarskem razstavišču.
Vsi mediji/podatki pridobljeni med tekmo (demoti, posnetki, posnetki zaslona, itd.) morajo biti varno skladiščeni in spravljeni s strani ekip minimalno 2 tedna po zaključku vsakega tekmovanja. Če pride do pritožbe je potrebno še dodatno podaljšati to dobo za 2 tedna od dneva, ko je bila pritožba rešena.
Pritožba/protest je uradna komunikacija med ekipami in sodniki lige v zvezi z nepravilnostmi, kršitvami ali drugimi skrbim v ligi. Protest je lahko oddan tudi med samo izvedbo tekme za situacije kot so, nepravilne nastavitve strežnika in ostale podobne težave.
Pritožba/protest mora vsebovati podrobne informacije vezane na dejstvo zakaj je bila pritožba/protest vložena, katere pogoje za pritožbo izpolnjuje in kdaj se je neljubi dogodek zgodil. Pritožba/protest je lahko tudi zavrnjena s strani sodnikov lige, če ni predložena pravilna dokumentacija. “Uporabljajo nepoštene taktike” ne bo zadoščevalo.
Zadnji termin za oddajo pritožbe/protesta ekipi je dovoljeno v naslednjih treh primerih:
Od vsakega igralca se pričakuje, da je prisoten na zbirnem mestu turnirja, kot bo to določeno v informacijskih emailih poslanih s strani EŠZS, da pomagajo pri reševanju kakršnihkoli tehničnih težav, ki se lahko pojavijo pred pričetkom tekem. Če ugotovite, da vam ne bo uspelo priti ob primernem času na lokacijo katerikoli dan, vas naprošamo, da to javite sodnikom lige takoj, ko je to mogoče! Okoliščine na katere nimamo vpliva glede zamujanja in javljanje le-the EŠZS zmanjšjujejo vpliv in bodo dobrodošlo sprejete s strani EŠZS.
Vsaka zamuda, ki se zgodi zaradi malomarnosti igralca bo kaznovana po postopku, ki ga bo izvršila disciplinska komisija.
Navodila s strani sodnikov lige, je potrebno ubogati in jim slediti. Neizpolnjevanje teh navodil lahko vodi do kazenskih točk za ekipe.
Liga oziroma turnir bosta odigrana na najnovejši različici igre oz. igralnega klienta. Če je zadnja verzija igre polna raznih napak ali se je zgodila velika sprememba pri ravnovesju orožji in ekonomije tik pred pričetkom turnirja/lige, lahko direktor lige določi in se uporabi starejša verzija igre, če je le ta možnost še na voljo. Kakršnakoli posodobitev igre med ligo, se ne bo uporabila in bo v uporabi ostala ista verzija igre, s katero se je sezona/turnir začel.
Faceit client je obvezen za vse igralce za celotno obdobje vseh tekem odigranih preko spleta ali na serverju. Če igralec nemore uporabljati FACEIT klienta, potem jim ni dovoljeno nastopiti na tekmi. Odgovornost igralcev tukaj je, da imajo pri sebi pravilne podatke za vpis med tekmovanjem, ter da imajo svoje dvostopenjske avtentifikacijske nastavitve pravilne.
Uradne mape igrane v ligi
Liga bo uporabljala, trenutni seznam map, ki so v obtoku za profesionalne turnirje/lige, te mape so:
Best-Of-One (Bo1) tekme
Ekipa, ki ima boljši rang določi ali so Ekipa A ali Ekipa B. Ekipa A. Ekipa A začne s procesom izbire, ta si nato sledi po sledečem sistemu:
Best-Of-Three (Bo3) tekme
Ekipa, ki ima boljši rang določi ali so Ekipa A ali Ekipa B. Ekipa A. Ekipa A začne s procesom izbire, ta si nato sledi po sledečem sistemu:
Ekipe izberejo na kateri strani bodo začele tekmo na nasprotnikovi mapi, na odločilni mapi bomo strani določili z borbo z nožem.
Naslednje nastavitve morajo biti uporabljene na uradnih tekmah lige:
Podaljški se igrajo na način best out of 6 (prvi do 19 rund)
Tekme bodo odigrane na strežnikih, ki jih bo priskrbela EŠZS. Ekipe so primorane preveriti vse aspekte vezane na igro (skini za orožja, napake v igri. Itd.) in internetno povezavo (hitrost interneta, zaostajanje interneta, variance strežnika) pred pričetkom tekme. Če ekipe tega ne naredijo pomeni, da se strinjajo z vsemi nastavitvami in se bo tekma odigrala kot napovedano.
Klepet v igri se ne sme uporabljati za pogovore, ki niso striktno vezani na samo tekmo. To vključuje tudi diskusijo glede tehničnih težav in pa oglaševanje.
Ta funkcija je dovoljena čez celotno dogajanje tekme, vendar pa pride v efekt samo med časom med rundami (freeze time) (takoj, če je bila uporabljena med rundami, drugače pa takoj na začetku naslednjega časa med rundami).
Ekipe so omejene na dva tehnična premora in štiri taktične premore za Bo1. Tehnični premor lahko traja maksimalno pet minut in vsak taktični premor le trideset sekund. Ekipa lahko zaprosi za premor tako, da v klepet v strežnik igre napiše “.pause” in nato oznani razlog za premor takoj, ko je bila tekma zaustavljena.
Vse konfiguracijske spremembe so dovoljene, če ne dajejo nepoštene prednosti ali take prednosti, ki se lahko enači z goljufanjem. Igralec je lahko kaznovan za napačne nastavitve v katerikoli konfiguracijski datoteki, ne glede na to ali je v uporabi ali samo shranjena v mapi igre pod vprašanjem. Naslednji ukazi so prepovedani:
Ekipe morajo obvestiti sodnike lige, če niso sigurni glede ukazov in njihovih vsot. Ekipa je lahko kaznovana, če imajo prepovedane ukase v svojih konfiguarcijskih datotekah, tudi če jih niso uporabili.
Vse dodatne nastavitve razen nakup, skok, preklop, demo in skok met so nedovoljene. Ekipa je lahko kaznovana, če ima v svojih konfiguracijah prepovedane nastavitvene datoteke, ne glede ali so bile uporabljene ali ne.
Vse spremembe in nastavitve igre s pomočjo zunanjih grafičnih rešitev ali programov v lasti tretjih oseb so strogo prepoveadni in bodo kaznovani, kot je to opredeljeno v paragrafu o goljufanju.
Vsi overlayi, ki kažejo kakršnokoli porabo sistema znotraj igre (i.e. Nvidia SLI display, Rivatuner Overlay) je prepovedano uporabljati. Prosojnice, ki kažejo samo sličice na sekunde (FPS) niso prepovedane in so lahko uporabljene.
Igralcem ni dovoljena uporaba po meri narejenih podatkov med tekmo. Samo CS:GO “Skins” je dovoljeno uporabiti, ampak različni modeli agentov so prepovedani. Kakršnekoli spremembe, to vključuje spremembe HUD, tabele z rezultati in sprite modifikacij so izključene.
Uporaba gonilnikov za predčasno namestitev/scenarijev, ki imajo prepovedane macrose na naprave, ki jih uporabljajo igralci (miške, tipkovnice, zvočne kartice) je prepovedano in je lahko kaznovano znotraj paragrafa o goljufanju. Sodniki lige si pridržujejo pravice, da zahtevajo pregled katerekoli opreme v uporabi igralcev.
Igralcem je dovoljena uporaba njihovega uradnega nadimka – brez dodatkov – med tekmami pod okriljem EŠZS. Vsak igralec, ki ima prijavljen uraden nadimek z Valvom za sponzorske dogodke mora uporabiti istega tudi za EŠZS tekme.
Igralcem ni dovoljena uporaba (nametagsov), ki kršijo kodeks o ravnanju.
Vse tekme se morajo odigrati s petimi igralci v vsaki ekipi (5 proti 5), drugačne sestave ekip niso dovoljene. Če ekipa pride na ligo/turnir s premalo igralci se bo tekma štela, kot da ekipa ni prišla na tekmo.
Če igralec odide med igrano tekmo, se bo igrana runda zaključila. Če mapa še ni končana, se bo naredila pet (5) minutna pavza dokler se igralec ne vrne oziroma ekipa najde zamenjavo. Če se igralec ne more vrniti in če ekipa ne uspe najti zamenjave, potem ima ekipa dve možnosti, tekmo predati ali nadaljevati s štirimi igralci.
Če ekipa igra z manj kot štirimi igralci to avtomatsko pomeni predajo in kot privzeto zmago nasprotnika.
Samo igralci, ki so del ekipe se lahko zamenjajo. Nasprotnik in sodniki lige morajo biti predčasno obveščeni o tem.
Spremembe na tekmovanju preko spleta
Med spletnim tekmovanjem se lahko spremeni zasedba kadarkoli med tekmo, če je razlog za to upravičen (i.e. težave s povezavo). Če je potrebno se lahko tekmo tudi ustavi za spremembo. Zamuda zaradi spremembe ne sme trajati dlje kot 5 minut in prekomerna zloraba tega pravila je prepovedana.
Če je tekma prekinjena zaradi razlogov, ki so izven nadzora nastopajočih (i.e. strežnik se sesuje, igralec izgubi povezavo), sodnik lige ponovi zadnjo odigrano rundo s pomočjo CS:GO “backup & restore” funkcije. Vendar obstajajo primeri, ko se lahko odloči in ponovi le rundo ali pa celo mapo od začetka.
Tekem se ne bo ustavilo in rund se ne bo ponovno odigralo, kjer je jasno razvidna napaka nastopajočega (nakup napačnega orožja). Uporaba programskih napak (bugs & glitches)
Namerna uporaba programski napak med igro je prepovedana. Sodniki lige določijo ali je določena programska napaka vplivala na razplet tekme in ali bo dodelil rundo/tekmo nasprotniku na podlagi te kršitve ali prisili v ponovno igranje tekme. Uporaba sledečih programnskih napak je strogo prepovedana, če katerakoli napaka ni napisana tukaj, morajo sodniki lige določiti kakšna je kazen in če je potrebna.
Priporočljivo je preveriti pri sodnikih lige, ali so določene programske napake prepovedane ali ne. Naslednje strojne napake so dovoljene:
Direktor turnirja si retroaktivno pridržuje pravico, da doda nove programske napake na seznam dovoljenih napak.
Če želi igralec uporabljati pozicijo na mapi, ki ni vsem poznana, je strogo priporočljivo, da kontaktira sodnike lige in preveri ali je ta pozicija dovoljena za uporabo na uradnih tekmah. Ekipe in igralci morajo razumeti, da je potreben čas, da se preveri vse nove pozicije in je zato potrebno dovolj zgodaj opozoriti sodnike lige, da imajo dovolj časa, da preverijo to pred začetkom uradnih tekem.
Pridružitev napačni ekipi na strežniku je strogo prepovedano in je lahko kaznovano z eno (1) manjšo kazensko točko.