Dobrodošli na strani SDP Rocket League
Spodaj lahko najdete vsa pravila igre in napotke za igralce, ter potek igre.
Komunikacija med kvalifikacijami in igro
Kapetani ekip se morate pridružiti uradnemu EŠZS discord serverju, ter se javiti
Rocket League administratorju (Deamzy II RL admin#4405), kateri bo
poskrbel za role in ustrezno komunikacijo med kapetani.
Discord
Kvalifikacije
Kvalifikacije bodo potekale v dveh terminih:
1. Kvalifikacije: 12. 2. 2022
2. Kvalifikacije: 19. 2. 2022
Prijave za 1. kvalifikacije se končajo 11. 2. 2022. ob 23.00.
Prijave za 2. kvalifikacije se končajo 18. 2. 2022. ob 23.00.
Najboljše ekipe bodo uvrščene v redni del prvenstva. Ekipe, ki se bodo prebile skozi kvalifikacijsko sito, bodo morale biti registrirane pri uradni e-športni organizaciji oziroma društvu, ki je hkrati tudi član E-športne zveze Slovenije. Odprete lahko svoje društvo, ali pa se pridružite že obstoječim pod okriljem EŠZS (le te najdete na naslovni strani pod rubriko ČLANI, lahko jih tudi kontaktirate).
Število ekip, ki se bodo kvalificirale bo odvisno od prostih mest v rednem delu. V vsakem primeru boste ekipe pravočasno obveščene o napredovanju v redno tekmovanje.
Za več informacij so spodaj navedena dodatna pravila, povezana z
prvenstvom. Prosimo, da jih upoštevate, ter nas v primeru dodatnih vprašanj
kontaktirate na info@eszs.si ali pišete na discord server pod # vprašanja.
Pravila in navodila
Pogoji sodelovanja
- Vsi igralci morajo biti stari petnajst (15) let ali več na dan začetka kvalifikacij.
- Vsaka ekipa mora imeti tri (3) začetne igralce, ter ima lahko eno rezervo. Rezerva ne sme hkrati igrati za drugo ekipo.
- Vsaka ekipa ima lahko 1 igralca iz tujine. Torej igralca, ki nima slovenskega državljanstva in ne prebiva v Sloveniji.
- Celotna ekipa mora biti pravočasno prijavljena na spletni strani. Dodatna prijava po zaprtem roku, ter dodajanje rezerv po zaprtem roku se ne bo upoštevala.
Uporabniški račun
- Vsi igralci, ki sodelujejo so dolžni ob prijavi podati svoj Rocket League nickname, to je ime Steam ali Epic games računa.
- Igralci morajo imeti veljaven račun, ki ni pod kaznijo s strani proizvajalca igre ali druge evropske organizacije.
Imena ekip in igralcev
- Imena tekmovalcev in ekip ne smejo vsebovati vulgarnih ali obscenih izrazov.
- V vzdevkih ne sme biti sponzorskih oznak. Poleg tega so prepovedani vzdevki še:
- če so zaščiteni s strani pravic tretjih oseb in uporabnik nima pisnega dovoljenja za uporabo,
- če so podobni oziroma enaki drugi resnični osebi,
- kakršna koli podobnost z imeni, ki jih za ligo uporablja EŠZS,
- če nimajo smisla.
- V primeru kršitve ekipo obvestimo o neprijetnosti in jo naprosimo, da spremenijo ime ali pa jim sami določimo drugega.
Format tekmovanja
- Tekmovanje je sestavljeno iz kvalifikacij in glavnega dela prvenstva.
- KVALIFIKACIJE: Sestavljene so iz neomejenega števila ekip (št.
prijavljenih ekip); ekipe igrajo po sistemu drevesa z dvojno eliminacijo
(Double elimination bracket). Igra se v serijah BO3 (best of 3). Skupno
bosta na voljo dva temina kvalifikacij.
TERMINI KVALIFIKACIJ:
- Kvalifikacije: 12. 2. 2022
- Kvalifikacije: 19. 2. 2022
- GLAVNI DEL LIGE: Ta del se
igra po sistemu swiss bracket in nato zaključek (finale) prvenstva po
sistemu drevesa z enojno eliminacijo (single elimination bracket).
- Vsi igralci, ter posledično ekipe, ki bodo igrale v rednem delu, bodo
morali biti registrirani pri uradni e-športni organizaciji/društvu, ki je
hkrati član E-športne zveze Slovenije. Po želji se lahko včlanite v
katerokoli društvo, katerega logotip in povezava do njihove strani
se nahaja na naši naslovni strani pod razdelkom ČLANI. Lahko nas
tudi kontaktirate za več informacij na info@eszs.si ali pišete na discord server pod #vprašanja.
Časovne omejitve in zamujanje
- V primeru zamude je o tem treba nujno obvestiti administratorja. Igralci
morajo nato biti pripravljeni v roku 10 minut od predvidenega začetka
igre. Če ekipa v tem času ni pripravljena na igranje zmaga avtomatsko
pripada nasprotni ekipi, ki je že pripravljena (rezultat se beleži kot FF –
forfeit).
- Ekipe imajo po končani seriji iger(po BO3) pravico do 5 minutne pavze.
Administrator si pridržuje pravico do spremembe časovnih omejitev, če je to
potrebno.
Komunikacija
- Vsa komunikacija z administratorjem in ekipami bo potekala na
uradnem EŠZS Discord serverju.
- Ob pridružitvi na server se kapetani ekip javite administratorju
(Deamzy II RL admin#4405) da dodeli role in vam s tem omogoči
vpogled in komunikacijo o turnirju.
- Komunikacija z administratorjem in drugimi tekmovalci mora biti v
vseh primerih spoštljiva.
Platforma
Dovoljene so vse platforme (PC, PS, Switch, Xbox).
Osnovne nastavitve igre
- Server: Europe
- Game Mode: Private Match
- Size: 3 on 3
- Match Time: 5 minutes
- Max Time Limit: unlimited
- Cross-platform play: Enabled
- Mapa: Champion's field
Igralčeve nastavitve
- Dovoljeni so vsi avtomobili, vključujoč DLC avtomobile
- Dovoljena je uporaba BakkesMod-a.
- Prepovedana je uporaba 3-rd party programov ali kakršnihkoli
programov, ki škodljivo/nepravično vplivajo na potek igre.
Zahteve igralcev
Vsak igralec mora imeti legalno kopijo Rocket League igre.
Prekinitve povezave in tehnične napake
- V primeru, da ima katera od ekip tehnično težavo, se lahko naredi
remake, če se obe ekipi strinjata, ter je to potrjeno tudi s strani
administratorja.
- Če se eden od igralcev disconnecta, je to potrebno sporočiti
administratorju, igralca pa je potrebno počakati za naslednjo igro
(to pomeni, da se tekoča igra odigra do konca (npr. 3 na 2), po
koncu igre pa je potrebno počakati, da se igralec poveže nazaj,
oziroma se izvede menjava).
- O kakršnih koli tehničnih težavah je potrebno obvestiti
administratorja.
Pritožbe
- V primeru protesta ekipe je potrebno pritožbo poslati
administratorju še pred začetkom naslednje igre.
- Za pritožbo je nujen replay tekme.
Kaznovanje
- Kazni določajo administratorji.
- Če igralec načrtno sabotira, se neprimerno vede ali se žaljivo
obnaša do administratorja ali drugih ekip, sledi diskvalifikacija.
- Vsakršno nastavljanje rezultatov, neresno igranje ali načrtno
izgubljanje se kaznuje z diskvalifikacijo celotne ekipe.
Screenshoti in poročanje rezultatov
- Obe ekipi morata na koncu igre narediti screenshot rezultata, ki ga
kapetana ekip pošljeta v za to namenjen kanal na Discordu s
pripisom rezultata v obliki Ekipa A 3:1 Ekipa B.
- Obe ekipi morata shraniti replay igre (za primere pritožb/težav)
- Replay najdete v:
C:\Users\uporabnik\Documents\MyGames\RocketLeague\TAG
ame\Demos
- V primeru, da ni replaya, ekipa ne more vložiti pritožbe zoper
rezultat.
Zamenjave igralcev
- Vsaka ekipa ima lahko enega rezervnega igralca, ki ne sme igrati
hkrati za drugo ekipo. Rezervni igralec mora biti prav tako ustrezno
prijavljen pred zaprtjem prijav.
- Ekipa lahko uporabi rezervnega igralca kadar koli med posameznimi
igrami, vendar mora pred začetkom igre o tem obvestiti
administratorja in svoje nasprotnike.
Spremembe pravil
- Vse odločitve administratorja so končne
- Administrator si pridržuje pravico do spremembe pravil, v kolikor je
to potrebno.
Spremembe pravil se lahko zgodijo (vendar ne izključno, le takrat), če:
- Igralci igrajo nepošteno, goljufajo ali na kakršen koli nepošten način
vplivajo na rezultate v igri.
- Prihaja do zamud, ki preprečujejo, da bi se tekmovanje zaključilo v
predvidenem času.
Mladoletne osebe
- Igralci mlajši od osemnajst (18) let, morajo imeti soglasje staršev za
sodelovanje.
- Soglasje staršev (klikni tukaj) za igralce, ki so mlajši od osemnajst
(18) let morate poslati na EŠZS elektronski naslov: info@eszs.si.
Pretakanje tekem/Streaming
Streaming ni dovoljen.
PRIJAVI SE