RainbowSix: Siege prvaki – Orangutani
EŠZS | intervju | 2021-03-28



Kapetan ekipe Orangutani v igri RainowSix: Siege, Gregor “Monstr” Grajzar, je strnil svoje misli in nam je odgovoril na nekaj vprašanj, po spektakularni zmagi v finalu slovenskega državnega prvenstva v e-športih.


Čestitamo še enkrat, za zgodovinsko zmago na prvem slovenskem državnem e-prvenstvu. Začnimo s klasičnim vprašanjem. Kakšni so vaši občutki po zmagi?

Po pravici povedano sem izredno ponosen na celotno ekipo. Igrali smo dobro, četudi so bile te finalne tekme prve, kjer nas je vseh pet igralo skupaj kot ekipa.


Redni del lige ste končali na tretjem mestu. Izgubili ste zgolj proti prvouvrščeni ekipi rednega dela MinecraftPRO. Kako ste spremenili taktiko, da ste jih potem v finalu vendarle premagali? 

Bruno in Tarci, skrita asa v rokavu. Predvsem smo igre odigrali agresivno, saj smo vedeli, da smo mehanično bolj sposobni. Ni nas bilo strah delati agresivnih potez, le te pa so se dobro obrestovale. 


Pred slovenskim državnim prvenstvom ste bili član ekipe Rački. Člani omenjene ekipe pa so bili tudi člani MinecraftPRO. Koliko vam je pomagalo, da ste dobro poznali nasprotnike?

Vedel sem, da bodo prve runde odločilne, saj te močno vplivajo na mentaliteto, ki je pomemben del igre. Poleg tega pa sem mogoče hotel dokazati tudi, da smo jih možni premagati tudi s to novo ekipo. 


V finalu ste prav tako kot v polfinalu, premagali nasprotnike že po dveh mapah. Tako ste v zaključnem delu postali prvaki celo brez izgubljene mape! Kaj pa vas je vseeno presenetilo ali vam povzročilo težave?

Predvsem sta nam težave povzročila slaba uigranost in pa seveda tudi »kill hunger«. To je dalo nasprotni ekipi priložnost, da so izenačili rezultat na prvi mapi in se tako prebili do podaljška. 


Jeseni se prične druga sezona lige, v kateri že imate zagotovljeno mesto. Prav tako boste nastopali kot branilci naslova. Kaj to pomeni za vas? 

Definitivno bo zdaj na nas večji pritisk, a menim, da lahko ob bolj redni udeležbi v ligaškem delu pridemo vsaj do polfinala, pa tudi obranimo naslov prvaka brez večjih težav.


Glede na to, da je bila to prva sezona in so se vse ekipe še malo lovile, bo druga sezona zagotovo težja, saj bodo ekipe lahko prišle bolj pripravljene. V ligi bodo nastopile tudi nove ekipe, željne uspeha, če uvrščenim na zadnjih dveh mestih ne bo uspelo ubraniti svoje pozicije. Kakšni so vaši načrti za obrambo naslova? 

Večjih sprememb verjetno ne bomo naredili, saj naš stil igranja zaenkrat še dobro deluje. Če pa pride do potrebe, se bomo prilagodili verjetno kar v igri. 


RainbowSix liga je potekala že prej, vendar je šele sedaj prešla v organizacijo E-športne zveze Slovenije. Katere so glavne razlike med organizacijo lige prej in zdaj?

Kvaliteta streama je bila izredno dobra, poleg tega pa je vse skupaj teklo bolj profesionalno. Sicer se je bilo sprva težko privaditi na vse novosti, a so bile vsekakor dobrodošle in bodo dobro pripomogle tudi k razvoju slovenske e-športne scene.


V rednem delu ste bili primorani predati štiri igre, kar vas sicer ni stalo mesta na zaključnem turnirju. Zakaj je prišlo do tega, da ste igre predali? 

Nezadostno število igralcev, ki so lahko igrali. Veliko jih ima namreč ob sobotah tudi ostala opravila, nekateri pa imajo tudi druge lige in turnirje, v katerih sodelujejo. 


Imate še kakšno sporočilo za ekipe, ki se letos še niso opogumile in prijavile na slovensko državno prvenstvo? 

Poskusiti ni greh. Ne moreš vedeti česa si sposoben, če niti ne poskusiš. 


Za konec pa nas zanima še to. Kakšne načrte imate za prihodnost kot ekipa? Razmišljate mogoče, da bi ustanovili lastno organizacijo oziroma klub in zakaj?

Niti ne. Slovensko ligo igramo predvsem za zabavo, pa tudi nismo dovolj resni za takšen projekt. Zaenkrat o tem še ne razmišljamo.

Pridruži se naši super bazi igralcev



E-ŠPORTNA ZVEZA SLOVENIJE

Zvezda 19
1000 Ljubljana
Slovenija

Matična številka: 4123026000
Davčna številka: 11823739


© 2021 E-športna zveza Slovenije