fbpx
info@eszs.si

AMZS Karting Vransko

Informacije

V sredo, 23. septembra 2020, ko bomo v Sloveniji obeležili prvi Dan slovenskega športa, AMZS, nacionalna športna zveza za motošport in karting, v sodelovanju z EŠZS pripravlja spletno karting dirko v igri Assetto Corsa. Tokrat se bomo podali na stezo AMZS Centra varne vožnje na Vranskem s 125 ccm gokarti.

Za še bolj razburljiv dogodek bosta poskrbela znana komentatorja avto-moto športa Aljoša Novak in Andraž Zupančič. Prenos v živo bo na twitch kanalu Stage1esports in AMZS facebook strani.

Pred-kvalifikacije: Pondeljek (21.9.2020) 8:00 – Sreda (23.9.2020) 12:00 
Glavni dogodek: Sreda 23.9.2020) ob 20:00 (najboljših 14 dirkačev pred-kvalifikacij*)
Server: AMZS Vransko – dan športa
Povezava do mod-a proge in kartov: https://drive.google.com/file/d/1nG6Jjcg7g_4frdFSMEubboXYOVCPTCLY/view?usp=sharing
*V primeru velikega števila prijav bomo organizirali dve dirki, iz katerih se najboljših 14 pomeri v velikem finalu.

Nagrade

  • 1. mesto: udeležba na Drift akademiji z Lukom Markom Grošljem v AMZS Centru varne vožnje na Vranskem,
  • 2.-5. mesto: 2 brezplačni vožnji v AMZS Centru kartinga in moto športa v Slovenji vasi pri Ptuju.

Pred-kvalifikacije

V pred-kvalifikacijah se šteje najhiterjši krog dirkača. Vozniki lahko odpeljejo poljubno število krogov.
O rezultatih pred-kvalifikacij in nadalnjem poteku bodo sodelujoči obveščeni  po email-u.

Splošna pravila

Kontakt med vozniki ni dovoljen. Vsak voznik je odgovoren, da se kontaktu v čim večji meri izogne.
V igri uporabljajte ime in priimek, ki ste ga uporabili ob prijavi na dogodek!

Kvalifikacije

Vsak dirkač si je sam dolžan zagotoviti svojo pozicijo na progi in dovolj prostora za hiter krog. Splošno nepisano pravilo pravi, da se v »out lap-u« ne prehiteva, predvsem ne v zadnjem sektorju. Kot oviranje se šteje predvsem (ne pa edino!) ko dirkač, ki ni v hitrem krogu ne pusti dovolj prostora tistemu, ki je v hitrem krogu.

Dirka

Vodilni dirkač ima pravico 1 menjave linije za blokiranje in 1 menjave za vrnitev na idealno linijo ( če ni dirkač, ki sledi, že vzporedno z vodilnim!). Vodilni dirkač ima tudi pravico izbire linije v coni zaviranja, kateri se mora prilagoditi tisti, ki sledi, da je ne preseka. Vodilnemu dirkaču pa je prepovedano menjati linijo v coni zaviranja. Menjava linije je sprejemljiva le za izogib nesreči.

V primeru vzporedne vožnje (za kar štejemo že najmanjše prekrivanje dirkalnikov) mora vodilni dirkač pustiti vsaj za eno širino dirkalnika prostora do roba dirkališča, da ne zrine tistega, ki mu sledi s proge. Če se dirkač zavrti ali zleti s proge, je njegova odgovornost, da se varno, brez oviranja ostalih dirkačev, vrne nazaj na progo.

Zastave

Rumena zastava pomeni nevarnost na progi. Modra zastava pomeni, da je za teboj hitrejši dirkač, ki te bo prehitel za 1 krog. V primeru modre zastave naj se počasnejši dirkač ob prvi varni priložnost umakne in spusti hitrejšega mimo.

The event is finished.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja