fbpx

IeSF PRIJAVNICA DOTA 2

banner dota2

Zaradi lažje komunikacije prosimo, da se pridružite našemu uradnemu discord strežniku vsaj dva dni pred začetkom turnirja.

 

DRŽAVNE KVALIFIKACIJE DOTA 2

Prijave so zaprte.

1. SPLOŠNE INFORMACIJE

  • V E-športni zvezi Slovenije organiziramo državni izbor ekip in igralcev, za udeležbo na regijskih kvalifikacijah za svetovnem prvenstvo. Dogodek organiziramo pod okriljem največje mednarodne zveze e-športnih zvez – IESF.
  • Državno prvenstvo se bo odvijalo 21. 8. 2021 online (igraš od doma).
  • Namen tekmovanja je izbor najboljšege ekipe, katera bo predstavljala Slovenijo v regionalnih kvalifikacijah svetovnega prvenstva IeSF 2021.
  • Prijavljeni igralci ekipe morajo biti državljani Republike Slovenije, ter starejši od 16 (šestnajst) let.
  • Neizpolnjevanje omenjenih pogojev, pomeni za ekipo takojšnjo diskvalifikacijo.

2. IGRALCI

  • So dolžni upoštevati pravila “fair playa” in spodobnega obnašanja.
  • Igralci smejo uporabljati samo nastavitve, ki so na voljo v profilu.
  • Ob začetku tekme so dolžni biti pripravljeni natančno ob dogovorjenem času.
  • Odločitev o preložitvi tekme lahko sprejme samo sodnik tekmovanja.
  • Zamuda brez opravičljivega razloga se kaznuje.
  • Celoten potek kvalifikacij morajo igrati z istim uporabniškim računom.

3. SISTEM KVALIFIKACIJ

  • Format tekme: Vse tekme do vključno polfinala se igrajo v formatu BO1 (Best of 1), finale pa se igra v formatu BO3 (Best of 3).
  • Izbira strani ali pravica do izbire lika  se določi z metom kovanca, ki ga opravi administrator. Kadar se igra na več dobljenih zmag, se strani menjata izmenično.
  • Creepskip je dovoljen (Creeping lahko ustavite z “uroki”).
  • Backdoor je dovoljen za vse stolpe.

Nastavitve igre pri uporabi ruskega odjemalca:

– Način igre: Captains Mode

– Različica: Turnir

 – Lokacija strežnika: Luksemburg

– Dovoli opazovanje: Dovoli

– Prisotnost trenerja: Prepovedana

Nastavitve igre pri uporabi angleškega odjemalca:

– Način igre: Captains Mode

– Različica: Turnir

 – Lokacija strežnika: Luksemburg

– Dovoli opazovanje: Dovoli

– Prisotnost trenerja: Prepovedana

  • Če je ekipam onemogočeno igrati na strežniku, ki ga določajo ta pravila, se lahko dogovorijo za nastavitve, ki jim ustrezajo. O takšnem dogovoru rabita obe strani obvestiti administratorja, v pisni obliki, pred pričetkom tekme. Po začetku tekme zahtevki, povezani z izbranim strežnikom, ne bodo sprejeti.
  • Zmaga ekipa, ki uniči sovražnikovo “starodavnost” ali prisili nasprotno ekipo, da preda igro.
  • Črkovanje “gg” v nedokončani tekmi. Če pride do napačnega klika ali tehničnega zdrsa, se ekipi, ki je napisala »gg«, izda opozorilo. Če ekipa to stori večkrat, bo diskvalificirana.
  • Tekmovalni pari bodo določeni z žrebom.
  • Vsak igralec mora po koncu tekme  administratorju poslati sliko rezultata, da se potrdi veljavnost. Če igralec ne pošlje slike rezultata se mu odigrana tekma šteje kot poraz.

4. PREMORI (ČASOVNE OMEJITVE)

  • Igralci imajo pravico ustaviti igro samo iz spodaj navedenih razlogov in morajo nasprotnike takoj obvestiti o razlogu za premor.

Utemeljeni razlogi so naslednji:

– Nenamerna prekinitev povezave.

– Okvara strojne opreme ali težava s programsko opremo (na primer težave z napajanjem monitorja, okvara periferne enote ali zrušitev igre).

  • Časovna omejitev (premor) je nastavljena na 5 (pet) minut. Vsaka od ekip lahko uporabi do tri premore na mapi. Trajanje vseh treh premorov ne sme presegati 5 minut. V primeru neupoštevanja tega pravila je ekipa opozorjena do največ trikrat. Po prejemu tretjega opozorila bo ekipa diskvalificirana.
  • Ustavitev igre iz kakršnega koli drugega razloga se šteje za kršitev načel fair playa. V primeru takšne zaustavitve igre, administrator izda opozorilo.
  • Nadaljevanje igre je dovoljeno šele po prejemu potrditve pripravljenosti nasprotne ekipe za nadaljevanje igre. Če se igra nadaljuje brez da bi bila nasprotna ekipa pripravljena, ji administrator izda opozorilo.

5. TEHNIČNE TEŽAVE

  • Če se enemu ali več igralcem prekine povezava na strežnik, se igra začasno ustavi za največ 5 (pet) minut. Če se povezava več igralcem prekine za več kot 5 minut, administrator odloči o nadaljnjem poteku igre.
  • Če se vsi igralci ene ekipe odklopijo in če igra ne traja več kot  10 (deset) minut, z razliko v rezultatu do največ 5 (pet) točk, se izvede ponoven začetek igre z enakimi izbranimi avatarji.
  • Če se vsi igralci  ene ekipe odklopijo in če igra traja več kot 15 (petnajst) minut, zmagovalca igre določi administrator z upoštevanjem števila uničenih stolpov, s  številom uničenih avatarjev in količino zlata, zasluženega na minuto (gpm). Če je tudi po teh kriterijih nemogoče določiti zmagovalca, lahko administrator določi ponovitev igre z enakimi izbranimi avatarji.
  • Če se zgodi, da se kateremu izmed igralcev prekine povezava med izborom avatarjev, se mora izbira avatarjev začeti znova. Vsi izbori, ki so bili narejeni do prekinitve povezave morajo biti enaki, kot so bili pred tem.

6. DRUGI POGOJI

  • Udeležba na tekmovanju predpostavlja seznanitev in popolno strinjanje udeležencev s temi pravili, ter prevzem odgovornosti  izpolnjevanja vseh pogojev in zahtev.
  • Z udeležbo na tekmovanju se igralec strinja, da lahko organizator njihove priimke, imena, fotografije, video, avdio in druga gradiva o njih uporabi v katerem koli oglaševalskem in (ali) informativnem gradivu, povezanem s tekmovanjem, brez plačila udeležencem. Zmagovalec tekmovanja daje soglasje za razgovor v medijih v zvezi z izvedbo tekmovanja, ne da bi mu plačal nadomestilo. Vse pravice do takšnih reklamnih materialov pripadajo organizatorju. Osebni podatki bodo hranjeni in obravnavni v skladu z GDPR-.
  • Odločitev administratorja je dokončna in ni predmet razprave.
  • Vse morebitne zahtevke udeležencev tekmovanja do organizacije je treba nasloviti na organizatorja na naslov: E-športna zveza Slovenije, Štihova 13, 1000 Ljubljana ali na info@eszs.si

Pravila se lahko spremenijo brez obvestila igralcem.