fbpx

SDP – Rainbow Six: Siege Državno Prvenstvo

Dobrodošli na strani SDP Rainbow Six: Siege

Spodaj lahko najdete vsa pravila igre in napotke za igralce, potek igre in pa trenutno stanje rezultatov.

Kvalifikacije

Odprte kvalifikacije v swiss formatu. Prve 4 ekipe se uvrstijo v ligaški del ki bo na sporedu januarja. Možna sta dva datuma sepravi 2 kvalifikacijska dela.

Kapetani ekip so odgovorni za poročanje o rezultatu, prav tako morajo posnetek zaslona, ki prikazuje rezultat, naložiti na za to določen server.

Uporabite ustrezna imena ekip in logotipe.

Vse ekipe imajo lahko na seznamu do sedem (7) igralcev. Ko se kvalifikacije začnejo, ne boste smeli več dodajati igralcev.

MOSS je obvezen in mora teči med vsemi tekmami, brez izjem.

Uniforme operaterja so omejene na: privzeto, pro ligo in pilotski program. Izjeme ni.

Echo je trenutno prepovedan v vseh tekmovalnih igrah.

Opomba: Na voljo imate 15 minut, da naredite veto map in se pridružite lobby, vsaka kršitev te časovne omejitve lahko privede do izgube tekme.

Vsi igralci morajo biti na uradnem EŠZS Discordu, kjer se obrnete na Rainbow Six Siege admina.

Uporabite nastavitve tekem Pro League. Vse igre v obeh kvalifikacijah so Best of One (BO1).

Prijave za kvalifikacije se končajo 04.12.2020 

1. kvalifikacije: 2. 12. 2020
2. kvalifikacije: 6. 12. 2020

Mladoletne osebe

Vsi udeleženci morajo biti stari šestnajst (16) let ali več. Igralci mlajši od osemnajst (18) let, morajo imeti soglasje staršev za sodelovanje.

Soglasje staršev (link tukaj) za igralce, ki so mlajši od osemnajst (18) let morate poslati na EŠZS elektronski naslov: events@eszs.si

Nagradni sklad:

1. mesto: 1.000 €
2. mesto: 650 €
3. mesto: 400 €
*(vse zgoraj navedene nagrade so v neto zneskih, davek plača EŠZS)

Pravila in navodila

1. Zahteve

Če želi igralec sodelovati v skupinskem delu Slovenskega prvenstva (na spletu), mora igralec igrati na računalniku in imeti Uplay račun.

2. Tehnične težave

Igralec je odgovoren za lastno strojno, programsko opremo in internetno povezavo. Tekme ne bodo prestavljene ali zaustavljene zaradi igralčeve težave s tehničnimi težavami. Če ekipa ne more sodelovati na tekmi zaradi manj igralcev, kot je zahtevano, se tekma šteje kot izgubljena najslabši možni rezultat, druga ekipa pa bo prejela zmago.

3. Internetna povezava

Vsi igralci so odgovorni za omejitev povezave (ping) na 100 ms. Rehost se bo zgodil, če je igralec nad to mejo.

4. VPN in ostali programi

Vse vrste programske opreme, ki bi lahko vplivala na delovanje in / ali povezavo z igro je strogo prepovedana. Uporaba VPN-jev in podobnih orodij lahko privede do takojšnje diskvalifikacije za ekipo.

1. Ekipa

Seznam ekip mora biti sestavljen iz petih igralcev, pri katerih so trije glavni igralci, iz Slovenije. Zadnja dva igralca ekipe sta lahko iz regije EU. Poleg petih igralcev ima
ekipa lahko do tri nadomestne igralce.
Skupno število ne-Slovenskih udeležencev je še vedno največ dva (postava in nadomestni igralci).

2. Nadomestni igralci

Ekipa lahko zamenja igralca samo pred začetkom tekme. Takoj, ko se je začela tekma(izbira operaterja in igralnih točk) se šteje, da je vsaka ekipa pripravljena na igranje in da sprememb ni.
Zato priporočamo, da se vaša ekipa prej dogovori, kateri igralci bodo sodelovali
vsako tekmo.
Upoštevajte, da je treba zamenjave potrditi pri organizatorjih in osebju, ki je zadolžen za tako stvar, da se izognemo neustreznemu komuniciranju.

Vsi igralci morajo upoštevati dane nastavitve in pravila. Dogovori med ekipami ne bodo dovoljeni oz tolerirani.


1. Pravice gostovanja in glasovanje map

Kapetani ekip naj se obrnejo na nasprotniško ekipo in jih povabijo na tekmo. Ekipa, ki je na višjem rangu lestvice lige bo gostovala igro.
Priporočamo, da se s svojimi nasprotniki dogovorite, da se dodate drug drugega na UPLAY, če jih želite povabiti lobby za tekmo.
Mapa, ki se bo igrala mora biti določena vsaj 10 minut pred začetkom tekme na spletni strani https://www.mapban.gg/en. Vsaka ekipa bo imela 1 minuto na korak, v tem času pa bo dovoljeno govoriti o naslednjem izboru.

Mape:

  • Border
  • Club House
  • Consulate
  • Coastline
  • Kafe Dostoyevsky
  • Theme Park
  • Villa

Postopek določanja mape

  • Tim A izloči mapo
  • Tim B izloči mapo
  • Tim A izloči mapo
  • Tim B izloči mapo
  • Tim A izloči mapo
  • Tim B izloči mapo
  • Mapa, ki ostane je igralna mapa
  • Tim A določi svojo stran igranja


2. Ni ekipe

Tekma se mora začeti najpozneje, kot je prikazano v sobi za tekme Toornament. Če nasprotna ekipa ni pripravljena na igro najkasneje 10 minut po predvidenem času, ekipa, ki je aktivna in so
prisotni v dvorani za dvoboje bodo prejeli samodejno zmago.
Če ekipa še ni pripravljena igrati 10 minut po predvidenem času, jih je treba prijaviti kot “NO SHOW” administratorju Slovenske lige.

3. Predaja tekme

Ekipa lahko preda tekmo tako, da se obrne na administratorja turnirja. Če se ekipa odloči za predajo tekme bodo izgubili vse nagrade in točke, ki so jih osvojili v ligi.

4. Rezultati tekem

Vsak kapetan ekipe je odgovoren za vnos pravilnih rezultatov tekme po končani tekmi. Zato je priporočljivo, da vsaka ekipa na koncu tekme naredi sliko zaslona, ​​in pošlje v to posebaj narejen kanal na discordu zato da uprava za Slovensko prvenstvo, vidi rezultat. (treba je slikati zaslon ko je igra končana – nič drugega kot to ne bo uporabljeno za rezultate tekem).

Za poročanje o rezultatu je odgovoren kapetan ekipe zmagovalne ekipe. Pošiljanje rezultatov, je dovoljen samo ko je igra končana.


5. Preložitev tekme

Tekme zaradi tehničnih težav ali zamenjave igralca ne bodo prestavljene. Če ekipa ne zmore igrati s 5 igralci, bo ta tekma predana.

Tekme je treba odigrati z naslednjimi nastavitvami.

General settings:

  • Time of the Day: Day
  • HUD Settings: Pro League
  • Game mode: Bomb

Match settings:

  • Number of Bans: 4
  • Ban Timer: 20
  • Number of rounds: 12
  • Attacker/Defender role swap: 6
  • Overtime: 0
  • Objective rotation parameter: 2
  • Objective Type Rotation: Rounds Played
  • Attacker unique spawn: On
  • Pick Phase Timer: 15
  • 6TH Pick Phase: On
  • 6TH Pick Phase Timer: 15
  • Reveal Phase Timer: 5
  • Damage handicap: 100
  • Friendly fire damage: 100
  • Injured: 20
  • Sprint: On
  • Lean: On
  • Death replay: Off

Game mode settings: TDM Bomb

  • Plant duration: 7
  • Defuse duration: 7
  • Fuse time: 45
  • Preparation: 45
  • Action: 180

1. Zahteva 5 igralcev

Vse tekme je treba odigrati s 5 igralci na ekipo. Če imate 4 ali manj, boste prejeli samodejno izgubo ne glede na kakršnekoli dogovore, ki ste jih sklenili z nasprotniki.

2. Izguba konekcije igralca

Če se igralcu med tekmo prekine povezava s strežnikom zaradi težav s internetom, bo tekma potekala dalje ne glede na manjkajočega igralca. Igralec, ki je izgubil povezavo, se lahko ponovno pridruži ko je runda končana.

2.1 Ping limit

Omejitev pinga za tekmo je 100 ms. Če igralec presega to vrednost, je treba izvesti “rehost”. Če je ping še vedno nad omejitvijo, mora ekipa poročati administratorju na discord.

3. V živo

Tekma je “v živo”, ko ekipe lahko bannajo operaterje. Če je tekma “v živo”, vsaj 3 od petih igralcev v ekipi morajo ostati v igri in tekmo mora biti odigrana do konca in zmagovalec tekme je bil odločen.

4. Pavza

Če igralec zaustavi igro, mora navesti razlog za prekinitev, tako da pokliče administratorja na discord. Nato mora igralec razložiti, zakaj in kako dolgo bo trajalo. Premor ne more biti daljši od 10 minut.

5. Spawn peek

Spawn peeking je dovoljeno.

5.1 Spawn ubijanje

V prvih dveh sekundah akcijske faze ni dovoljeno spawn ubijanje. Če se je spawn ubijanje zgodil v prvih 2 sekundah, bo to šteto kot izgubljena runda za ekipo.

6. Uporaba observerja in komentatorja

Če bo določen opazovalec / igralec uporabljen za tekmo, ga mora prvo odobriti administrator. V nobenem primeru ni dovoljeno uporabljati opazovalca /komentatorja, da ni odobren
od administrativne ekipe Slovenskega prvenstva.
Opazovalec je dovoljen le, če se obe ekipi strinjata. Zato priporočamo, da ekipe uporabijo opazovalca, ki mu zaupata. Protest, ki se pritožuje nad opazovalcem po tekmi, ni dovoljen.

6.1 Osebno streamanje

Osebni stream je vedno dovoljen, če Slovenska zveza in admini ne predvajajo nobene tekme. Če tekmo predvaja Slovensko prvenstvo, osebni stream ni dovoljen brez dogovora z skrbniško ekipo.

7. Macros

Makrosi niso dovoljeni. Če ga odkrijemo, bo prišlo do trajne prepovedi turnirja in vseh turnirjev organizeranih s strani EŠZS.

8. Nepravična prednost

Vsako dejanje, ki ima posledično nepravično prednost je prepovedana. Priloženi so hrošči in napake kot nepoštena prednost in bo kaznovan z izgubo runde kjer, je bil uporabljen hrošč / napaka.

9. Uporaba hroščev in napak

Uprava Slovenske lige odloči, ali je uporaba omenjenih hroščev vplivala na tekmo na kakršen koli način.

9.1 Seznam hroščev in napak

Spodaj je seznam znanih napak in hroščev. Vsaka situacija, ki nastane in ni določena spodaj, bo obravnava od primera do primera.

Nedovoljeno – Če bodo uporabljeni hrošči in napake, bo ekipa takoj izgubila rundo in nadaljevanje kazni, če jih bo ista ekipa ponovno uporabila.

  • Enosmerni posnetki.
  • Valkyrie kamere postavite na mesto, kjer je ni mogoče uničiti.
  • Glitchanje skozi stene, predmete, površine itd.
  • Vsak položaj, ki morate priti v ali iz njega, in sicer z glitching skozi stene / predmete / površine ali vas običajno ni mogoče videti ali posneti.
  • Uporaba Mira okna za glitchanje.
  • Shield boosting do neodkrite okenske police.
  • Blokiranje okenskega oboka z zaščitnim ščitom.
  • Stati na okenski polici neopaženo.
  • Streljanje po neuničljivih stenah / tleh / stropih /predmeti

Dovoljeno

  • Uporaba soigralca za boost
  • Stojite na okenski polici in vas zazna
  • v kateremkoli položaju, do katerega lahko pridete in izstopite, ne da bi se glitchali skozi stene / predmete / površine in ste vidni.
  • Hibana in Thermite sposobnosti lahko postavite kamorkoli.
  • Uporaba opreme ali deaktiviranje bombe skozi destruktivno površino.
  • Uničenje celotne površine kjer je bomba, tako da nasprotna ekipa ne more uporabiti defusorja.
  • Dim skozi steno

Uprava turnirja si pridržuje pravico, da doda / odstrani napake v nedovoljenih in dovoljenih seznamih.

Uprava turnirja v Slovenskem prvenstvu si pridržuje pravico, da prepove določene operativce, opremo, pripomočke kadarkoli, da se prepreči zloraba prednosti. Vsi operaterji so dovoljeni, razen tistih, uvedenih v zadnji sezoni.

Kozmetika:
Dovoljena kozmetika v igri je samo default kozmetika. Za vsako kršitev kozmetike se lahko nasprotna ekipa pritoži.

1. Rehost zahteva

Spodaj so določena pravila o ponovnem hostu, vključno s pogoji, v katerih bodo dovoljena. Lahko kot igralec zahtevate ponovno gostovanje, če:

  • Vsaka težava ki se je začela pred začetkom pripravljalne faze igre (programska oprema ali strojna oprema)
  • Igralca ni mogoče premakniti (razen če je to storjeno namerno) – rehost se lahko zgodi v prvih 30 sekund akcijske faze, če noben igralec ni poškodoval drugega igralca
  • mehanike ne deluje po načrtih (premikanje, streljanje, ponovno nalaganje, pripomočki, oprema itd.) – ponovitev je možna do prvih 30 sekund akcijske faze, če noben igralec ni poškodovan
    ⦁ Izgubitev povezave / težava s strojno opremo / težava s programsko opremo – ponovno gostovanje je možno v prvih 15 sekundah runde.
    ⦁ težave opazovalca – ponovno gostovanje do prvih 30 sekund akcijske faze, če igralcev ni dobil nobene poškodbe

Če se mora runda ponoviti zaradi ponovnega gostovanja, mora vsak igralec izbrati istega operaterja, istega šestega operatorja, iste strani / ista mesta.

Vsaka ekipa ima največ 1x ponovno gostovanje na mapo.

2. procedura rehost zadeve

Če je izpolnjen kateri koli pogoj od zgoraj, morajo igralci takoj zahtevati ponovno gostovanje s pisanjem administratorjem na discord kanalu :”rehost (ki mu sledi razlog)” in nato soigralec zapiše na klepet v igri.

Igralci naj nadaljujejo z igranjem, dokler administrator ne potrdi ponovitve. Ko je enkrat potrjeno, vsi naj takoj zapusti igro.

Če obstaja sum, da nasprotnik cheata, je treba poslati protest.

Upravi ekipe prvenstva. Pritožbo morate vložiti v 48 urah po tekmi ko se je končala. Pritožba mora biti pripravljena na podlagi videoposnetkov v Full HD kakovosti za administratorje.

Pritožba mora biti pripravljena, ko pošljete pošto ali vložite protest, zato se prepričajte, da je pripravljena prej. Če pritožba ni v pravilni obliki, bo zavrnjena. Sledila bo razlaga, zakaj je bila zavrnjena.

1. Struktura pritožbe zaradi goljufije

Pritožba mora vsebovati naslednje:

  • Povezava z imenom in računom Uplay obtoženega igralca
  • Vzdevek igralca v igri
  • Ime, vrsta in opis domnevne goljufije, ki jo igralec uporablja
  • Povezava / prenos in ime vseh dokazov, ki jih boste vključili v svoj primer
  • Razlog za vsak posamezen čas demonstracije, ko je videti sumljivo

2 Primer pritožbe zaradi goljufanja

“Sumim, da je določen igralec (ime igralca) vključil hack, ker njegova ekipa ni hotela izgubiti pomembno tekmo.
Povezava igralca: Povezava do Uplay profila igralca
Vzdevek v igri: Lakiiisbest
Goljufija: Wallhack / ESP

Povezava: Povezava za prenos videoposnetka
Ime videoposnetka: Wallhack sum (Lakiiisbest)
23:30 – Tečem zunaj, nihče me še ni opazil. Kljub temu me še vedno streljajo skozi stene.
26:15 – Moj prijatelj ni bil opažen in se skriva za betonskim zidom, ker je edini preživeli v ekipi. Sumljivi igralec točno ve, kam naj teče in cilja na glavo na drugi strani stene zatem gre za njim in ga ustreli v hrbet.
28:49 – Tečem na nivoju tal, ko je on v 1. nadstropju, kjer mi sledi, da tečem navzgor po stopnicah. Ko dosežem 1. nadstropje, se njegov merilnik izravna z mojim operativcem in ravno tako, ko zavijem za vogal proti njemu, on izstreli in me ustreli v glavo. “

Razpored tekem

1. Kvalifikacije

2. Kvalifikacije