SDP - ROCKET LEAGUE

Dobrodošli na strani SDP Rocket League

Spodaj lahko najdete vsa pravila igre in napotke za igralce, ter potek igre.


Komunikacija med kvalifikacijami in igro

Kapetani ekip se morate pridru┼żiti uradnemu E┼áZS discord serverju, ter se javiti Rocket League administratorju (Deamzy II RL admin#4405), kateri bo poskrbel za role in ustrezno komunikacijo med kapetani.


DISCORD


Kvalifikacije


Kvalifikacije bodo potekale v dveh terminih:


1. Kvalifikacije: 12. 2. 2022

2. Kvalifikacije: 19. 2. 2022


Prijave za 1. kvalifikacije se kon─Źajo 11. 2. 2022. ob 23.00.

Prijave za 2. kvalifikacije se kon─Źajo 18. 2. 2022. ob 23.00.


Najbolj┼íe ekipe bodo uvr┼í─Źene v redni del prvenstva. Ekipe, ki se bodo prebile skozi kvalifikacijsko sito, bodo morale biti registrirane pri uradni e-┼íportni organizaciji oziroma dru┼ítvu, ki je hkrati tudi ─Źlan E-┼íportne zveze Slovenije. Odprete lahko svoje dru┼ítvo, ali pa se pridru┼żite ┼że obstoje─Źim pod okriljem E┼áZS (le te najdete na naslovni strani pod rubriko ─îLANI, lahko jih tudi kontaktirate).

┼átevilo ekip, ki se bodo kvalificirale bo odvisno od prostih mest v rednem delu. V vsakem primeru boste ekipe pravo─Źasno obve┼í─Źene o napredovanju v redno tekmovanje.

Za ve─Ź informacij so spodaj navedena dodatna pravila, povezana z prvenstvom. Prosimo, da jih upo┼ítevate, ter nas v primeru dodatnih vpra┼íanj kontaktirate na info@eszs.si ali pi┼íete na discord server pod # vpra┼íanja.

Pravila in navodila

Pogoji sodelovanja

  • Vsi igralci morajo biti stari petnajst (15) let ali ve─Ź na dan za─Źetka kvalifikacij.
  • Vsaka ekipa mora imeti tri (3) za─Źetne igralce, ter ima lahko eno rezervo. Rezerva ne sme hkrati igrati za drugo ekipo.
  • Vsaka ekipa ima lahko 1 igralca iz tujine. Torej igralca, ki nima slovenskega dr┼żavljanstva in ne prebiva v Sloveniji.
  • Celotna ekipa mora biti pravo─Źasno prijavljena na spletni strani. Dodatna prijava po zaprtem roku, ter dodajanje rezerv po zaprtem roku se ne bo upo┼ítevala.


Uporabni┼íki ra─Źun

  • Vsi igralci, ki sodelujejo so dol┼żni ob prijavi podati svoj Rocket League nickname, to je ime Steam ali Epic games ra─Źuna.
  • Igralci morajo imeti veljaven ra─Źun, ki ni pod kaznijo s strani proizvajalca igre ali druge evropske organizacije.


Imena ekip in igralcev

  • Imena tekmovalcev in ekip ne smejo vsebovati vulgarnih ali obscenih izrazov.
  • V vzdevkih ne sme biti sponzorskih oznak. Poleg tega so prepovedani vzdevki ┼íe:
  • ─Źe so za┼í─Źiteni s strani pravic tretjih oseb in uporabnik nima pisnega dovoljenja za uporabo,
  • ─Źe so podobni oziroma enaki drugi resni─Źni osebi,
  • kakr┼ína koli podobnost z imeni, ki jih za ligo uporablja E┼áZS,
  • ─Źe nimajo smisla.
  • V primeru kr┼íitve ekipo obvestimo o neprijetnosti in jo naprosimo, da spremenijo ime ali pa jim sami dolo─Źimo drugega.


Format tekmovanja

  • Tekmovanje je sestavljeno iz kvalifikacij in glavnega dela prvenstva.
  • KVALIFIKACIJE: Sestavljene so iz neomejenega ┼ítevila ekip (┼ít. prijavljenih ekip); ekipe igrajo po sistemu drevesa z dvojno eliminacijo (Double elimination bracket). Igra se v serijah BO3 (best of 3). Skupno bosta na voljo dva temina kvalifikacij.


TERMINI KVALIFIKACIJ:

  • Kvalifikacije: 12. 2. 2022
  • Kvalifikacije: 19. 2. 2022


  • GLAVNI DEL LIGE: Ta del se igra po sistemu swiss bracket in nato zaklju─Źek (finale) prvenstva po sistemu drevesa z enojno eliminacijo (single elimination bracket).
  • Vsi igralci, ter posledi─Źno ekipe, ki bodo igrale v rednem delu, bodo morali biti registrirani pri uradni e-┼íportni organizaciji/dru┼ítvu, ki je hkrati ─Źlan E-┼íportne zveze Slovenije. Po ┼żelji se lahko v─Źlanite v katerokoli dru┼ítvo, katerega logotip in povezava do njihove strani se nahaja na na┼íi naslovni strani pod razdelkom ─îLANI. Lahko nas tudi kontaktirate za ve─Ź informacij na info@eszs.si ali pi┼íete na discord server pod #vpra┼íanja.


─îasovne omejitve in zamujanje

  • V primeru zamude je o tem treba nujno obvestiti administratorja. Igralci morajo nato biti pripravljeni v roku 10 minut od predvidenega za─Źetka igre. ─îe ekipa v tem ─Źasu ni pripravljena na igranje zmaga avtomatsko pripada nasprotni ekipi, ki je ┼że pripravljena (rezultat se bele┼żi kot FF ÔÇô forfeit).
  • Ekipe imajo po kon─Źani seriji iger(po BO3) pravico do 5 minutne pavze.

Administrator si pridr┼żuje pravico do spremembe ─Źasovnih omejitev, ─Źe je to potrebno.


Komunikacija

  • Vsa komunikacija z administratorjem in ekipami bo potekala na uradnem E┼áZS Discord serverju.
  • Ob pridru┼żitvi na server se kapetani ekip javite administratorju (Deamzy II RL admin#4405) da dodeli role in vam s tem omogo─Źi vpogled in komunikacijo o turnirju.
  • Komunikacija z administratorjem in drugimi tekmovalci mora biti v vseh primerih spo┼ítljiva.


Platforma

Dovoljene so vse platforme (PC, PS, Switch, Xbox).


Osnovne nastavitve igre

  • Server: Europe
  • Game Mode: Private Match
  • Size: 3 on 3
  • Match Time: 5 minutes
  • Max Time Limit: unlimited
  • Cross-platform play: Enabled
  • Mapa: Champion's field


Igral─Źeve nastavitve

  • Dovoljeni so vsi avtomobili, vklju─Źujo─Ź DLC avtomobile
  • Dovoljena je uporaba BakkesMod-a.
  • Prepovedana je uporaba 3-rd party programov ali kakr┼ínihkoli programov, ki ┼íkodljivo/nepravi─Źno vplivajo na potek igre.


Zahteve igralcev

Vsak igralec mora imeti legalno kopijo Rocket League igre.


Prekinitve povezave in tehni─Źne napake

  • V primeru, da ima katera od ekip tehni─Źno te┼żavo, se lahko naredi remake, ─Źe se obe ekipi strinjata, ter je to potrjeno tudi s strani administratorja.
  • ─îe se eden od igralcev disconnecta, je to potrebno sporo─Źiti administratorju, igralca pa je potrebno po─Źakati za naslednjo igro (to pomeni, da se teko─Źa igra odigra do konca (npr. 3 na 2), po koncu igre pa je potrebno po─Źakati, da se igralec pove┼że nazaj, oziroma se izvede menjava).
  • O kakr┼ínih koli tehni─Źnih te┼żavah je potrebno obvestiti administratorja.


Prito┼żbe

  • V primeru protesta ekipe je potrebno prito┼żbo poslati administratorju ┼íe pred za─Źetkom naslednje igre.
  • Za prito┼żbo je nujen replay tekme.


Kaznovanje

  • Kazni dolo─Źajo administratorji.
  • ─îe igralec na─Źrtno sabotira, se neprimerno vede ali se ┼żaljivo obna┼ía do administratorja ali drugih ekip, sledi diskvalifikacija.
  • Vsakr┼íno nastavljanje rezultatov, neresno igranje ali na─Źrtno izgubljanje se kaznuje z diskvalifikacijo celotne ekipe.


Screenshoti in poro─Źanje rezultatov

  • Obe ekipi morata na koncu igre narediti screenshot rezultata, ki ga kapetana ekip po┼íljeta v za to namenjen kanal na Discordu s pripisom rezultata v obliki Ekipa A 3:1 Ekipa B.
  • Obe ekipi morata shraniti replay igre (za primere prito┼żb/te┼żav)
  • Replay najdete v:
  • C:\Users\uporabnik\Documents\MyGames\RocketLeague\TAG ame\Demos
  • V primeru, da ni replaya, ekipa ne more vlo┼żiti prito┼żbe zoper rezultat.


Zamenjave igralcev

  • Vsaka ekipa ima lahko enega rezervnega igralca, ki ne sme igrati hkrati za drugo ekipo. Rezervni igralec mora biti prav tako ustrezno prijavljen pred zaprtjem prijav.
  • Ekipa lahko uporabi rezervnega igralca kadar koli med posameznimi igrami, vendar mora pred za─Źetkom igre o tem obvestiti administratorja in svoje nasprotnike.


Spremembe pravil

  • Vse odlo─Źitve administratorja so kon─Źne
  • Administrator si pridr┼żuje pravico do spremembe pravil, v kolikor je to potrebno.


Spremembe pravil se lahko zgodijo (vendar ne izklju─Źno, le takrat), ─Źe:

  • Igralci igrajo nepo┼íteno, goljufajo ali na kakr┼íen koli nepo┼íten na─Źin vplivajo na rezultate v igri.
  • Prihaja do zamud, ki prepre─Źujejo, da bi se tekmovanje zaklju─Źilo v predvidenem ─Źasu.


Mladoletne osebe

  • Igralci mlaj┼íi od osemnajst (18) let, morajo imeti soglasje star┼íev za sodelovanje.
  • Soglasje star┼íev (klikni tukaj) za igralce, ki so mlaj┼íi od osemnajst (18) let morate poslati na E┼áZS elektronski naslov: info@eszs.si.


Pretakanje tekem/Streaming

Streaming ni dovoljen.

cookies-icon Politika Piškotkov

Uporabljamo lastne pi┼íkotke in tudi pi┼íkotke tretjih oseb, za posamezne in ponavljajo─Źe se seje, da bi omogo─Źili enostavno in varno navigacijo po na┼íi spletni strani za na┼íe uporabnike.

Hkrati uporabljamo pi┼íkotke za merjenje in pridobivanje statisti─Źnih podatkov o navigaciji uporabnikov. Pi┼íkotke lahko kadar koli konfigurirate in sprejmete ter spremenite svoje mo┼żnosti soglasja. Ve─Ź informacij o na┼íi politiki pi┼íkotkov lahko preberete tukaj.

Zavrni Sprejmi